Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Aceasta ordonanta se refera exclusiv persoanelor fizice!
Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier).
In situatia in care marfa a fost platita cu cardul se va returna contravaloarea marfii (fara taxele de transport sau de procesare card) in max 10 zile lucratoare.
In situatia in care produsul a fost livrat cu transport gratuit la returnarea banilor se va tine cont de costul de transport platit de societatea MIDORI BLUE S.R.L. proprietara site-ului www.papetariamidori.ro catre curieri conform costurilor de transport.
Conditii pentru returul produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Sub nici o forma produsul accesoriile si consumabilele cu care acesta a fost livrat nu trebuie sa prezinte urme de lovire, zgarieturi, vopsea zgariata sau sarita, suruburi sau accesorii de fixare indoite rupte sau zgariate, consumabile folosite, deoarece in aceste situatii nu se va accepta returul. Produsul accesoriile si consumabilele urmand dupa constatare sa fie returnate catre client pe cheltuiala acestuia.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu MIDORI BLUE SRL).
Conform art 10 lit. c din O.G. 130/2000 MIDORI BLUE SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea urmatoarelor produse:
- Licente software OEM, RETAIL sau Livrate electronic
- Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Consumabile (acumulatori,baterii, becuri, cartuse imprimanta etc); In cazul echipamentelor de printare, daca se doreste a se face retur, clientul va suporta achizitia unui cartuse/set de cartuse noi.
ATENTIE - in unele cazuri, costul cartuselor depaseste valoarea echipamentului achizitionat.
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip "in ear", );
- Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
- Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii);
- Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
- Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
- Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Daca produsul, consumabilele sau accesoriile acestuia prezinta distrugeri sau deteriorari mentionate la paragraful anterior nu se accepta returul sau se poate percepe o taxa de aducere la conformitate a pordusului.
Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice din manipulare sau utilizare necorespunzatoare, MIDORI BLUE SRL isi rezerva dreptul de a nu despagubi clientul, produsul fiind returnat pe cheltuiala acestuia.
Costul returului
Costul returului va fi suportat de MIDORI BLUE SRL doar in urmatoarele situatii:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie - produs DOA. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
MIDORI BLUE SRL accepta retururi atat prin curier cat si prin predare personala.
Returul banilor se face numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se va face retur in numerar. De asemenea returul va fi facut exclusiv in contul din care s-a efectuat plata. In nici un caz banii NU vor fi returnati in alt cont personal.
Returul banilor se face in maxim 10 de zile calendaristice, numai in cont bancar. Nu se trimit banii retur cash sau prin curier.
Banii se vor returna numai dupa ce produsul a fost primit de reprezentantii MIDORI BLUE SRL in locatiile MIDORI BLUE SRL si a fost verificat.
Retur comenzi persoane juridice:
Conform legislatiei in vigoare Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii (in concordanta 100% cu legislatia europeana - Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European şi a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor) consumatorul este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii. In consecinta o persoana juridica nu poate beneficia de prevederile acesteia.
Desi aceasta lege nu ne obliga sa facem retur persoanelor juridice, MIDORI BLUE SRL intelege anumite situatii in care produsul nu corespunde cerintelor si accepta retur doar cu obligatia de a se achizitiona un alt produs de aceeasi valoare sau mai mare decat cel achizitionat initial.
NU facem retur echipamentelor de printare - imprimante, multifunctionale, copiatoare care au fost desigilate si consumabilele aferente acestora.
NU se accepta retur companiilor care revand produse IT achizitionate de la MIDORI BLUE SRL.
Va multumim pentru intelegere!